tetteslilla.blogg.se

En nystart, ett nytt kapitel i livet... Allt blir inte som man tänkt sig, men varför räkna med att det ska bli sämre? Nu ser jag framåt och kämpar mot nya mål och erfarenheter! Hälsa på här och se vad jag har för mig ❤️

En ny dag

Publicerad 2016-01-09 10:37:16 i Allmänt,

Denna bild sammanfattar rätt bra hur jag känner just nu...
Det är spännande, det som komma skall, och jag känner så mycket tacksamhet för att jag får denna chans! Nu hoppas jag bara att vi alla trivs med upplägget och att 2016 blir ett jäkligt bra år!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tette

Mamma till Elvis och Texas, matte till vår jägare Presley. Vi har hästar och allehanda djur och rider western ❤️

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela